Mścisław Mścisław
392
BLOG

Napoje na urodziny Salonu24

Mścisław Mścisław Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Bloger nie kaktus, pić musi, więc na imprezie salonowej coś do picia zawsze będzie.

Poniżej kilka propozycji napojów.

 

1. Popularny ostatnio trunek, następca sławnej „Arizony”, przeznaczony głównie dla plebsu, ale znajduje też smakoszy wśród elyt i ałtorytetów. To mocny trunek, potrafi nieźle sponiewierać, stanowi silną konkurencję dla dopalaczy. Fermentacja jest prowadzona na korze z dodatkiem sipowicza. W gotowym wyrobie jest wyczuwalna silna biłgorajska nuta z domieszką kalisza. Przy nadmiernym spożyciu następnego dnia występują silne objawy kutza.
Produkt sprzedawany jest w dwóch wersjach: ekskluzywnej w "twardej oprawie" oraz niskobudżetowej.

 

2. Paliko(t)niak

 

3. Firmowe piwo salonowe, osobiście nawarzone przez właścicieli i adminów

 

"...i ja tam byłem, miód i wino piłem..."

 

Mścisław
O mnie Mścisław

Fajny blog, mam nadzieję, że zdarzy się tu jeszcze niejedno... ;) (Katrine)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości